det norskarna är bäst på...


Ja, helt klart har vi lite att lära av norskarna när det gäller att fira nationaldagen. Där har vi inget att säga till om, de äger faktiskt. De är stolta över sitt land, å det med besked just den 17 maj. Tackar vädergudarna för fint väder igår, dock hade jag kunnat stå över stormblåsten som drog in under vårt parkhäng. Vårt grillade kött va fett å segt, men trevligt var det annars. Sen drog vi vidare till uteservering å senare "ravefest". hehe. Eller nä, ravefest var det väl inte, men nog så intressant - "Klubben där allt är lov" kallar vi den =) 

Nu hänger jag hos Holta å Pär å zappar runt på dåliga tv-program. Selma å jag var ute på fin å solig morgonpromenad, dock drog molnen in strax efter att vi kom in igen, så vi hoppas väl inte på drömväder idag direkt...

Nu ska jag måla naglarna med min nya favoritfärg - south beach, från Isadora såklart.
IsaDora Wonder Nail Wide Brush 713 South Beach

Vad som händer resten av dagen ? Det får ödet bestämma nu. Jag är klar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback