HOLMLIA I NM-FINAL !! =)


Kan inte fatta att det är 25;te mars redan. Nån som kan ? Våren börjar iaf smyga på så smått, men det är alldeles för mycke snö kvar än, å idag är det lite kallare igen också, å så blåser det storm...

Igår vann mitt kära HOLMLIA den fjärde semifinalen mot Sveiva och är nu klara för NM-FINAL den 10 april. Det är så himla himla kul, å jag önskar verkligen att jag hade fått vara med dom å spela... Men nu ser det annorlunda ut, men jag kunde ändå inte vara gladare. De är sååå värda detta. På finalen ska jag iaf vara med å hejja som en tok !! Uj va spännande !!
Gillar den här bilden som Thomas tog när de/vi vann andra semifinalen =)



Efter att jag varit med gamla söta farmor till tandläkaren igår morse så åkte jag, pappa å Elin till Gapern å kollade läget. Vi grillade korv å skottade snö. Korvgrillningen var trevligast =) Gapern är allt bra fint, men bättre är det på sommaren med alla fästingar, gråmonker å spyflugor. Mycke bättre än snö =)

Färjestad vann andra raka semin igår också. Satt långt inne, men det gick igår också.

Nu ska jag fixa lite brädor, å kanske beställa lite från HM... Ikväll ska jag mysa med Erica. Det var inte igår det !! =) Trevligt ska det bli.
Imorn blir jag nog med syrran på Barnmässan i Kstad.

Nu kom posten.
Glad Post på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback