spikhål i foten


Helgen flööööög förbi. Takläggning på Hea heeeela helgen, å jag ska väl inte säga att jag jobbat stenhårt, men jag kastade iaf plankor, bar tegel, skrapade potatis å passade barn. Var ju faktiskt upp på taket å hälsade på ett par ggr också, men då jag måste erkänna mej själv vara beeeet och oerfaren på takläggning så kände jag mej mest ivägen där uppe... Men högt vare. Å killarna på taket har jobbat sååå bra hela helgen.



Men jag var iaf den enda som klev på en rostig spik från 30-talet denna helgen, så nåt gjorde jag ju iaf som de andra inte lyckades med. Spiken gick rakt genom skon å in i fossingen min... Detta var i princip det första jag gjorde igår också. haha. Men jag tvättade ur spikhålet med lite hembrännt, så imorn är foten fit for fight igen skulle jag tro.




tjippåhejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback