göteborg


Vi har allt haft det bra varmt å fint ett tag nu. Jag klagar inte, förutom att uttorkning var nära när vi spatserade på avenyn igår =) Varit i Gbg under helgen som var. Liseberg på lördag, lille Charlies dop på söndag å stadsvandring på måndag. Finfin helg. Tack göteborgssläkten =) 
Tror för övrigt att Göteborg kommer passa mej bra ja =)

Nu är jag i Munket igen. Idag har det bl.a. klippts gräs hos gamlingarna, "harkats" lite ris å så har jag sågat, slipat å målat brädor till min hobby.
Nu väntar jag på att fotbollen ska börja. Åskan skall ju också komma ikväll, men jag hoppas den väntar tills efter fotbollen. Tack på förhand.

Dagens konstaterande; Bilverkstäder är som tandläkare !!

 

Mosters älsklingsfrön <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Nä, inte Göteborg! Röstar på Karlstad ;)

2011-06-08 @ 12:27:10
Postat av: Jennie

Göteborg kommer passa perfekt!!!! <3

2011-06-09 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback