när klockorna går fel...


Livet i skogen är typ såhär...

   

...snö, snö, lite mer snö. Å rådjur såklart.

Idag blev jag kär, i Marcus Hellner. Fantasiförälskelse såklart, men hur mycke offrade han sig inte på jaktstarten då !? Pissvalla hade han på den klassiska delen, men sliter som ett djur sista delen å lyckas komma på delad femteplats. Han vann min medalj idag !! Å så som han slet å offrade sig idag, så mycke ska min blivande offra sig för mej !! Mycke begärt eller !? Nää...

Idag har vi firat lilla råttan som fyller 4 på onsdag. Gud va tiden går. Juni blir 6 samma dag hon,, gammelkatta mi. Elin gillade iaf skalet på prinsesstårtan som jag gjorde, men den var fin också, det tyckte hon =)

Igår kändes det som jag fick börja om lite igen... Självklart har jag mej själv att skylla, men den där känslan ni vet, den där trygghetskänslan, när man vet att man är på rätt ställe !! Men antagligen vid helt fel tid... Ni vet, när klockorna inte går lika å ingen vet vems klocka som går fel! Eller så går allas klockor jämt fel...

Bit mej i svansen, nu sover jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback