Hur gör man för att vinna ?


En lördag en lördag, vad är väl en lördag !? Vaknade 7.40 å kunde inte somna om. Det känns som jag är inställd på att vakna innan 8 oavsett dag. Kände av tristessen riktigt mycke idag... Var tvungen att börja baka massa kakor, sen åkte jag ner till Hea å målade det jag kom över. Sen blev det stickning i soffan till en melodifestival med riktigt svag uppställning. Saade sjöng världens dåligaste låt, men gick självklart till final ändå. De bästa var ju helt klart The Playtones iaf, å tur att de också gick till final då. Annars hade jag blivit lite irriterad tror jag...
Jag är för övrigt tokförkyld å kroppen är trött, Juni har ögoninflammation å är sur på mej när jag ska kleta salva i hennes öga. 

Beklagade mej ju sist för att jag blev av med min ortopedtid, men jag tror de hörde besvikelsen i min röst, eller i mina ord kanske, så på fredag morgon ringde de å erbjöd mej tid på måndag. Jo tack. Ännu bättre. Så nu då, ta å fixa mitt knä !!

Jag läste på nåt ställe att om man bloggar om tråkiga å deprimerande saker så blir man deprimerad av bara det !? Kan det stämma ? Äh, jag fortsätter att vara mitt vanliga lilla "bittriga" jag å bara skriver massa onödig skit. Livet är ingen dans på rosor, det vet jag, å av varje motgång tror jag man lär sig något, till slut. Jag har drömmar, jag längtar å jag älskar, ända tills det gör ont... När känslorna sitter så långt inne och blir så starka att man själv inte räcker till. En vacker dag kanske mina drömmar blir verklighet, å så gör det inte längre ont !?

Hur gör man för att vinna ? 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback