Vad bjuder lördan på !?

Godmorgon lördag !! När jag vaknade strax före åtta imorse kände jag att jag gärna hade sovit lite till, men tydligen så hoppade jag det. Släckte ist julstjärnan, som jag tydligen somnade ifrån igår, å började läsa bloggar... Å då måste man ju skriva lite i sin egna blogg.

Igår kväll var jag hundvakt åt BIRGER, grannarnas hund !! Å Gud vilken söt liten tuss han är. Mindre än en katt... ;-) Man vet ju att han är en hund liksom, men det är ganska lätt att behandla han lite som en katt !! Hihi. Mysigt var det iaf, å jag tycker nog att vi kom riktigt bra överens ;-) Bild kommer här nere...

Idag är det som sagt lördag. Jullan jobbar till 17, men sen var det tänkt att vi skulle julbaka lite. Pepparkaksdegarna ligger bara i kylen å väntar på oss. Dock har jag Jempa å jag tänkt att ta en tur på en julmarknad först, där Rongedal ställer ut å säljer sina smycken. Sen vill jag ju självklart se på Sveriges semifinalmatch idag !! Å det vore så kul om älskade Lort fick stå idag !! Jeje, vi får se vad dagen har att erbjuda oss alla =)

Nu är jag ju förresten ny i håret också. Äntligen bort med utväxten !! Å ja, färgen blev väl bra. Hade kanske velat ha snäppet ljusare, men frågan är om det ens går !?

Här kommer bild på lillBriger !! Å ha en fin lördag alla !!


Kommentarer
Postat av: mys-kristin

Bra att ni ska på Annas julmarknad, hon är nervös att ingen kommer på grund av vädret :-) Ha en bra lördag mys-karin!! Kram

2011-12-10 @ 11:56:53
Postat av: Sis

Saknar dig... <3

2011-12-10 @ 15:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback