Upp till skogen, å in i dimman !!

Imorn är sista dagen i Gbg för i år. Kl 17 på aftan bär det av hem till skogen för att fira jul å jobba lite extra. Längtar efter att gossa med mina tre småtroll Nils, Elin å Juni. Izor är ganska gossig han också iofs =)

Idag var sista dagen av tre med Joakim Roos. Dagarna har gått i 120, å jag kan ännu en gång säga att dagar går enormt fort. Kul har det iaf varit. Bild på min docka kommer sist i inlägget. Alla har varit grymt kreativa, å det har varit intressant att jobba utifrån en moodboard. Dock kan det bli lite knivigt att göra det med kunder, men vi får väl se imorn vad de törs folket ;-)

Idag var första dagen helt utan kryckor. Å ja, jag har blivit nästintill beroende av mina kära stöttepelare. Kändes alldeles tomt ut utan dom. Lurar dock lite på vad som hänt med mej å mitt knä när jag behövt gå med kryckor i ca 7 veckor, medan andra som gjort samma operation endast behövt ha dom i 2 v.!? Klen? Kan så vara... Fast då är det faktiskt första gången i mitt liv.

Igår somnade jag typ 22.15. Var hemma runt 20, å hängde på mitt rym igår, med stängd dörr. Försökte stänga ut alla magsjukebaciller som härjat vilt här u lägenheten de senaste dagarna. Men idag mådde alla bättre, å vi har firat lite minijul här med god mat, julgodis, glögg å paketutdelning å öppning. Tack världens snällaste å bästa extra-familj ;-)

Gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback