Trevlig söndag ändå

Jag måste erkänna en sak för er... Å jag ber verkligen om ursäkt !! Men jag måste ju ha världens trökigaste å osnyggaste blogg - EVER !! Men jag kan tyvärr inget när det gäller att fixa design å det där... Kan du så får du mer än gärna hjälpa mej !?
Sen så skriver jag alltid från mobilen numera, vilket resulterar i begränsat antal bilder å bara stora bilder. Men som sagt, kan du, eller känner du nån som vill hjälpa mej med designen så hör gärna av dej !?

Idag har vi varit på Somewears julmarknad å knatat runt i nån affär. Sen blev det pixbos herrmatch, å sen har soffan varit bästa vännen. Ganska lugn å sansad söndag alltså. Å söndag idag betyder ledig måndag imorn. Kl 9 ska jag dock sitta på träningscykeln på Idrottsrehab Ullevi, så nu är det väl dags att släcka stjärnan i fönstret å knäppa igen ögonen kanske...

Vi pimpade Jempa lite på HM idag. Tyckte hon behövde en lite tantigare look !! Här visar vi verkligen vår talang på just styling ;-)
Gonatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback