Snö övergår i ÅSKA !?

Antingen har vädergudarna fått fnatt, eller så är jag riktigt oallmänbildad i naturens läten - men det är åsksmällar jag hör !!?? Va blire liksom !? Spöregn i förrgår, Ishalka å sol igår på dagen, regn igår kväll, lite snö på marken imorse, hagel sen å nu spöregn å åska !! Waz up !?

Min älskade Sara gjorde VM-debut idag !! Gick som en smäck. SWE vann med 30-0(!!!) över USA, å Sara höll alltså nollan ;-) Jag är stolt över henne jag !! Bästa.

Imorn är det onsdag, nån jag tänker på fyller år, å sen kommer torsdag !! Å oj så jag längtar tills just torsdag - EGEN hårvård på skolan. Ser just nu ut som en haltande grävling med vinterpäls. Sa vi frisör !? ;-) På torsdag kör vi iaf !!

Gonatt !! Å ännu mer lycka till till min Lort !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback