Ska upp med tomten imorn !!

Dan före dopparedan !! Okej, kommer inte hänga med på det i år alltså, men det är lika bra att gilla läget, för imorn då är det julaftan hur mycke julkänsla man än har !!

La mej på sänglocket ett tag. Fick lite ont i magen, och nervositeten dök på mej... Jag ska INTE få spysjukan nu. Inte en chans. Jag ska jobba imorn å på juldagen, å jag tänker inte fira jul ensam imorn å på juldan är det kalas. Ska jag spy så kan jag ev få lov att göra det den 27:de eller 28:de, men ingen annan dag tack !!

Idag har jag gossat massa med mina älsklingsbarn !! Nilsinils ligger inne med feber, men han är lika gossig för det. Jag åker från en familj med spysjukan, till en annan familj med snorsjukan. Hehe.

Nä, nonchalera magen å hopp i form å föna håret innan läggdags. Klockan ringer trots allt vid 6 imorn, så jag är nog uppe med tomten typ ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback