Säg inte att jag inte varnade er

Varning för vinterkräksjukan har gått ut till allmänheten idag. Så jag vill också passa på att varna för samma sjuka här på St Sigfridsgatan !! Själv har jag allt under kontroll än så länge, och hoppas så förblir. Peppar peppar !! Har inte tid med sånt !!

Joakim Roos är en spännande å kreativ skapelse. Dagen i skolan var intressant, å vi har fixat till snygga moodboards. Å utifrån dessa ska vi imorn börja fixa till dockan, med klippning, färg, make-up, kläder å slutgiltig styling. Kul som stryk. Å tydligen är detta OMCs bronsprov, så det vore ju inga fel att göra bra ifrån sig ;-)

Jag får fortfarande ont i hjärtat när det gäller vissa personer. Att bara gå upp i rök är inte okej i min värld... ;-( Så gör man bara inte, när jag bryr mej så...

Ögonen skaver. Nu sover vi !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback