Överansträngd

Tydligen gick jag å la mej på sängen direkt jag kom hem. Trött å seg var jag, med huvudvärk, men jag tänkte bara vila lite... Det visade sej att jag sov i över 1 h.

Tränade imorse. Å än en gång var jag där 20 min innan de öppnade. Men sen hände det inte mycket mer... Smärtan i knät var riktigt ond. Gick inte ens att cykla utan motstånd som jag gjort förut, å jag kunde inte alls sträcka ut benet så mycke som jag klarade förra veckan. Va blire tänker vi då !? Troligen överansträngning då jag kanske står för mycke på skolan... Å sen kanske jag tyckt att jag var frisk i knät igen när det kändes skitabra för precis 1 vecka sen. Så nu är det julshoppings-, promenad- och "stå-för-mycke"-förbud för Hallberg :-/

Just nu vill jag ha en stor fet godispåse!! Bara stoppa ner hela ansiktet i påsen å vräka i mej som en hund. Mm,, gött. Vad som blir bättre då vet jag inte iofs. Men visst är det bra gott med godis!? =)

Fast nu blir det mat först... Hungrig är jag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback