uppdatering från Gbg


En liten uppdatering från Götet kanske kunde sitta på plats nu !? Här kommer iaf en lite en...
Gått i skolan 2 dagar, på Svenska Frisörskolan, å jag trivs redan som fisken i vattnet. Idag gick vi på dockorna å började klippa redan. Härligt. Teori å praktik varvat är lite min grej å det går fin fint. Å jag har redan lärt mej att det inte är bara å klippa inte, utan det är mycke man ska tänka på minsann. Imorn går vi på diagonalt bakåt =) Å brudarna i klassen verkar vara toppenbrudar.

Just nu tittar jag på när Jullan dolar i sitt rum. Jag har fått till mitt rum här ganska bra faktiskt. Känns lite som mej å mitt. Jempa har jag redan hunnit hänga med lite också,, å snart flyttar Lorten hit, å Ägget kommer redan å hälsar på till helgen <3

Jag tror det här blir bra ja.
Jag saknar dock myskvällarna i sängen med mitt älskade kattskrälle...
Nej, förbereda-maten-dags.

tjippåheJj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback