sommerferie


Igår var det min dag - MIN födelsedag. Dagen kunde inte ha börjat bättre, å heller inte slutat bättre. Vi summerar dagen med sol, IKEA, cider, grill i parken, bra folk, yatzyVINST, jordgubbstårta och fotboll. Å vi lägger till ännu ett år i protokollet. 
Holta föklarade ålder och födelsedagar så fint för mej här om dagen. Lite kortfattat löd hennes förklaring såhär; "Ålder finns bara för att man inte ska bli ilag med nån gammal jävel som dör om några dagar". Det är alltså viktigt med ålder för att man inte ska träffa nån som är 80 år, som man kanske tror är 30. haha. Holta är kul.

Sommerferie var ordet. Sista jobbdagen var i fredags, och jag toppade den med att jobba extra på eftermiddan/kvällen. Delade som sagt ut gratisprover på stan. Intimvask från Asan !? Om vi säger såhär; jag gör det inte igen !! Men sen blev det en strålande helg.

Bestämde mej för att spendera några lediga dagar i Oslo innan jag drar hemöver för att träffa fin familj å fina vänner. På torsdag kväll sätter jag mina fötter på svensk mark och midsommar skall i lugn å ro firas med familjen i stugan. Sen är jag öppen för förslag =)

Nu är det fotboll !!!

<3 <3 <3

Det var solnedgang
det var latter det var sang
det var sommerfri
det var sjø og magi
Det var deg og det var meg
det var minner som aldri vil dø
det var evighet
og en sol som farga himmelen rød

Det var øl
berusende ord
det var sommer det var sol
det var hjerter i brann
blikkstille vann alt på denne jord
Og det var kjærlighet
ja det var kjærlighet
og minner som aldri vil dø
en sol som farga himmelen rød - Idyll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback