hej juli


Midsommar är bortstökat och vi är nu inne i juli. Vart tog juni vägen ? Dagarna går fort, men för min rastlösa själ känns ibland minuterna lååånga långa. Har varit vid Gapern sen jag kom till swe, bortsett från en natt i Munket. Haft några riktigt fina sol- och slappdagar, så det finns inget att klaga på. Men nu får det gärna hända nåt. Åkte hem till Munket i kväll, för imorn ska jag vara ett bra barnbarn å passa upp de gamla lite tänkte jag. Å på lördag blir det bröllop. Ser verkligen fram emot det. Alldeles för sällan man är iväg på såna fina tillställningar. Då blir iaf Mattias å Erica man och hustru =) 

Igår när det regnade till å från spenderades dagen i Karlstad stad. Träffade många fina människor å passade på att tömma mina konton lite. För att det skulle kännas som jag inte handlade för så mycket körde jag varannat köp på det svenska kortet å varannat på det norska. Huuur smart !? =) hehe.

Saknar nog Oslo lite nu, så på söndag eller måndag eller nåt åker jag dit å blir där i några dagar...




Kommentarer
Postat av: Mini

Hej kakan! Måste börja å säga GRATTIS, så himla långt efter, men som man säger, bättre sent än aldrig. Hoppas du hade en bra dag! Vi ses väl snart hörru! Ha det kul på bröllopet. Pusskram / Mini - your friend in KD ;)

2010-07-02 @ 11:37:01
Postat av: Anonym

SötMini !! Yes, bättre sent än aldrig,, tack =) Ja, klart vi måste ses mycket mycket snart. Inte kommade vecka då kanske, men veckan efter det. Det är ett måste!! pussåkram

2010-07-02 @ 23:50:50
Postat av: jennie

men dammit, kommer du inte va här nåt denna vecka när jag är hemma :( dålig tajming där hörru.

miss u <3

2010-07-06 @ 13:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback