sista veckan


OS har rullat hela kvällen, i hopp om att jag skulle få se ett OS-guld live, men det verkar inte bli så minsann... Men men, Ferry bjöd på sig själv efter elfteplatsen iaf. Det gillar vi =) Bytte bort morgondagens tidigvakt för att kunna se på lite hocket t möran iaf. Vinst där då tack.

I övrigt så går jag imorn in på min sista vecka på Ekeberg Idrettsbarnehage. Känns lite vemodigt då jag gillar folket, riktigt mycke. Jag trivs där helt enkelt, men för min egen framtids skull så börjar jag nästa måndag på Björnholt videregående som idrottslärare. Kan bli riktigt spännande, å en rejäl utmaning.

Förra helgen i ack Värmeland var underbar. Mys, familj, katt, vänner å innebandy. Så ska det va.

Vann över Akerselva med 1-0 idag !! 1-0 ja. Inte så målrik match minsann, å matchen var ungefär lika kul som 1-0 låter. Men tur att de har två rejäla värmlänningar i laget, en som håller nollan å en som gör ett mål !! hehe. Typ.

Nä, matchen börjar ju 06.05 t möran, så sova vore nåt nu. Hinner kanske packa träningsväskan imorn...
NATTAAAAAAAAaaaa.

(21 feb 22:37)

Kommentarer
Postat av: Magda

Grattis till nytt jobb gumman!! :-)

Hoppas du kommer trivas och att allt är bra.

Hur gör du med boende då? Nåt eget snart..lr?

Kramen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback