det handlar om att gilla läget


Hej å hå !!

Dagarna går, och det närmar sej jul med stormsteg. Snön ligger vit å fin på marken och minusgraderna har varit ganska många den senaste tiden, både i Värmelandet och i Oslo. Nu önskar jag att snön ligger kvar ända tills det blir fin å varm vår =) Känns bra att de flesta klapparna är inhandlade, eller iaf fixade. Bara de gamla söta farföräldrarna som ska få nåt att öppna när jultomten kommer också. 

Dagarna rullar på och jag har blivit lite "pysslig" i det sista. Bra terapi det. I Munket fixade å trixade jag med lite egna julklappar, i Oslo broderar jag. Kammar in en massa kärringpoäng på det =) Emma kallar mej göbbig, men jag gillert.

Tror jag på nåt sätt börjar se ljuset i tunneln å jag vill dit. Å jag kan ta mej dit !! Lite käppar i hjulen får man väl stå ut med ibland, men vill man så kan man väl hoppas jag. Mitt hjärta brinner fortfarande och jag älskar, alltså älskar jag livet !! 
Det handlar om att gilla läget. Man ska acceptera, ta en dag i taget, göra det bästa av varje dag och ibland låta sig själv drömma lite om framtiden.

Å nu har min kombo Jennie Aaa börjat blogga också. Tror minsann hon håller på med premiärinlägget nu. Håll koll på jennieregina.blogg.se. =)

Nej, nu ska jag se till att Jennie skriver färdigt så vi kan spela lite maxi yatzy nångång =) Å så ska vi väl klämma i oss några "marknadsnougatbitar" som jag har kokat ihop idag. Mumma. Imorn blir det tårtbak då kjekken har bursdag.


Vem gillar inte detta liksom !?

Tackar å bugar för nu. Ah hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback