min är bättre !? =)


Nu har jag snart börjat skriva lika mycket som BlondinBella. Dock kanske inte mina inlägg är fyllda av lika mycke "glamour" och "skönhet",, och så får jag inte RIKTIGT så många kommentarer som hon får. Men jag tycker min blogg är bättre. Viiisst !?? =)

Soffläge har intagits efter en innebandydag i Filipstad. Men det gick inte som vi tänkt oss,, Skol-SM försvann lika fort som det kom. Men vi kämpade iaf på. Å de är alltid lika goa mina killar.

Idag mår jag iaf bättre. Tack och lov. Dock ingen vidare matlust... Lite ont i magen än. Men idag kan jag iaf ha rak kropp. Så sen tänkte jag träna. Imorn eftermiddag bär det ju av mot Gotland. Endre på lördag och Balrog på söndag...

Många dagar av längtan kvar. Alldeles för många... ;-(

Lite kräm å mjölk innan träningen vore nog bra. Kan möjligen bli "sola i Karlsta" också.

Kommentarer
Postat av: daniel

största floppen nånsin.. bara att träna hårt så kommer vi tebaks nästa år ;D lycka till i helgen :)

2009-01-08 @ 17:12:10
Postat av: Jennie A

blondin bella är ju ingenting jämfört med dig. svenska folket har bara inte förstått det än? let's dance nästa, karin? ;)

2009-01-09 @ 15:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback