i wish upon a star


Då jag vänt upp-å-ner å bak-å-fram på dygnet totalt under min ledighet får jag väl räkna med att vara "pigg" i några timmar till trots att jag egentligen vill va trött och gå å lägga mej...
Mor å jag har kollat på Mothman. Liten skräck-/thriller rulle. Innan det var vi nere på Hea å åt mästergod mat. Mackan skulle slå ut alla i Hells Kitchen. =)

Träningen idag gick väl som väntat. Med ålderskrämpor("bruten" lårbenshals) och bakteriflora som skjutit i höjden så känner jag mej som en segpropp. Träningsmatch mot Lockerud på tisdag. Då är jag piggare,, och t.o.m. frisk. Så var det ja !! Gött att man kan bestämma sånt ibland...

Å stjärnliraren nere i Schweiz då !!? Går in å gör alla mål i dagens vinstmatch. Å halvblind till råga på allt. =) Hur bra !?Imponerande.

Håkis å jag såg värsta stjärnfallet på vägen t Munket. Efter att vi båda suttit med vidöppen mun och varit ute å slickat dikeskanten med bilen så kläcker Sandra; "Va vah rä där Karin ? Ett jävla ufo eller? Såg ju ut som heel sola va på väg ner..." Då vi alltså undrade om solen skulle krocka med jorden hann vi inte önska något under själva stjärnfallet, men eftersom det var det längsta/största/häftigaste stjärnfallet vi sett så går det att önska direkt efter också !! Just.



Ska kolla lite resor nu. Ifall ifall. Om om. Kanske kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback