långduscharnas långdusch


Det här var väl ingen toppendag som går till historien direkt. Vaknade imorse och kunde knappt röra mig. Kändes som jag blivit totalt överkörd. Magen värkte och illamåendet satt i halsen. Lyckades trycka i mej en halv limpsmörgås innan jag begav mej mot hallen och tänkt träningmatch mot Lockerud. "Jag mår säkert bättre när jag kommer dit å får röra mej lite å ta en promenad". Så blev inte fallet å jag satt snällt på läktaren dagen till ära. Mina flickor var jätteduktiga idag å vann med 11-1. Ser bra ut inför seriestarten till helgen.

Mår jag lite si å så nu. Lyckades trycka i mej lite soppa, å det är ju bra iaf. Tyckte lite synd om mej själv å min mage, fällde en tår och tänkte på att jag saknar dej.
Nu ska jag ta långduscharnas långdusch och sen krypa ner i sängen å bara inte göra nåt mer idag.
Imorn drar det igår igen - JOBBET. Pjohh,, mycke att planera minsann.

Tomt utan kissekissen på stinsgatan. Mitt krääk.



Men sen får du mig att må lite bättre igen... ;-)

Kommentarer
Postat av: daniel

snart är det dags för kamp i filipstad ju :D denna gång är det inget virus ivägen :)

2009-01-06 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback