Jag ska göra allt !!


Måndag. Å jo, mina kollegor har idag, 1,2,3 kanske 4 gånger, fått höra att måndagar inte är mina favoritdagar. Kommer hem från jobbet ca 17, vilket egentligen inte är jättekonstigt, men sen måste man sitta å vänta länge länge på att träningen skall börja. Mental träning vid 20 idag, sen "vanlig" träning till 22.15. Mindre kul... Jag har svårt för mental träning i grupp då jag inte är bäst på att koncentrera mej, + att jag bara vill hem å lägga mej i sängen på måndagar... 
Men nu har jag klagat färdigt,, När måndan är förbi kan det bara bli bättre ;-) Å jo, endast 2 innebandyhelger kvar - JiiiHOoo.

Jag har världens bästa människor i mitt liv. På alla plan, allt från kollegor till vänner och familj. Kärlek till er.
Sen har vi pojken, och lillpojken. Och jag tror minsann att lillpojken gillar mej lite också,, Å det är en otroligt fin känsla. Det är så ärligt.
Jag skall göra allt för detta !! För dej, för er, för oss !!

Mat i magen blir nu...


Kommentarer
Postat av: Magda

gött för dej gumman!! d är du värd, helt klart. måste ses nån gång snart, ska försöka få lite tid över nån helg när jag är hemma, om du har tid vill säga,,kramen pårrä

Postat av: Pillan

Heey babe! Du har blivit utmanad ;)

Ses imorn! pusspuss

2009-02-18 @ 22:45:07
URL: http://misspillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback