skärpning !!


Tjopptjopp. Intaget av kvällsmat är avklarat. Hade nästan "darren" i slutet av träningen. Det blev några riktigt smarriga varmamackor med köttfärssås på nu när jag kom hem. Mumma.

Imorn drar Kallstá Open igång som sagt. Å varför i all världens dagar lägger man alla Karlstadmatcher kl 17 imorn ?? Svara svara !! Vi, våra herrar, Skattkärr dam å Skoghalls herr. Det är ju bara fööör tokigt. Vill vi inte att publiken skall kunna se på alla våra matcher ? Men nu måste man välja EN match. Totalt meningslöst skulle jag säga. Vadå att sätta sig själv i en publikförlust !? Skärpning till er som lagt spelschemat.

Nu passar det med ett litet ego-inlägg,, Kommer från
http://www.innebandy.se/.
Betydelsefulla spelare:
"- Moa Wieveg tar tag i mycket och är en pådrivare. Karin Hallberg är viktig både på och utanför planen. Lina Segerblom blev knäskadad förra säsongen men är nu tillbaka och hon ser riktigt bra ut..."

Linsa har börjat blogga för VF förresten. Kolla hennes blogg vettja. Å kommentera lite. =)
blogg.vf.se/segerblom

Å för bövelen,, Vart är alla mina kommentarer ? De lyser i sin frånvaro så att säga...

Imorn kommer tydligen grundaren till Walthers till Karlstad och till vår skolan. Å massa andra högt uppsatta people från Sthlm. Jag städade iaf på mitt skrivbord innan jag gick hem idag. Å blommorna i fönstret är underbara tycker Gustav å Andreas. haha.
Jag är ritkigt tacksam för mitt jobb. Tydligen stiger arbetslösheten bland unga... För jävligt.

Nu blir det sova av.
Innebandy med mina kids t möran.
pösshej,, å glöm inte kommentaren !!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej gumman! hur gick det på cupen? hur trivs du på jobbet å så. dax för fika snart tycker jag. pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback