totalt överkörd


Idag känner jag mej totalt överkörd. Å vem har fått lov att köra över mej ?! Det kom inatt, bara sådär... Känns som hjärnan skall ploppa ut ur öronen när jag nyser och hostar. Inte okej. Och inte alls lägligt. Detta är den viktigaste träningsveckan inför seriepremiären som är till helgen... Krya på mej fort fort fort !!!

Igår var det alltså dags att vara "modell för en dag". En liten upplevelse minsann. Lite långdraget inimellanåt,, Men vi blev iaf sminkade å fotade. Å tro mej, endel kort blev faktiskt helt okej. Men dyrt och djävligt. Kan väl bjuda på nåt smakprov iaf...
     

Plockat, städat å tvättat lite ikväll trots min mindre pigga kropp. Dock orkade jag inte tvätta allt... En annan dag. Men nu halvligger jag bara i soffan å latar mej. Det är jag värd. Kollar på lite allt å inget på tv. Hockey bl.a. Å det skulle sitta fint med nån som pysslar om en nu... Men icke. Pysslaren lyser i sin frånvaro. Men jag är inte bitter... hehe

Nu är det dags för varmakoppen å en kvällsmacka. 22.00 ska jag ligga i sängen idag !! Good luck to meeeeee...

Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiiin syster... Kärlek

2008-09-15 @ 21:11:24
Postat av: A

Stekhet...



2008-09-15 @ 22:30:19
Postat av: Anonym

krya på dig

2008-09-15 @ 23:41:58
Postat av: Sofia

Vilka najsa kort. snart dax för en fika?? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback