imorgon är en annan dag


Humöret har inte varit på topp denna söndagseftermiddag. Det började väl iofs ganska tidigt imorse... Alla dessa onödiga kommentarer, allt detta gulli-gull... Å till råga på allt så gick min klubba av på uppvärmningen. Antagligen vaknade jag på fel sida imorse. Men jag var riktigt laddad inför dagens match mot Västerås - nykomligar som skulle åka på storstryk. Å jag vågar nog säga att det inte kommer gå så jättebra för dem denna säsong. Vi vann iaf med 4-2. Men själv är jag inte ens liiite nöjd med min egen insats i dagens match.
Igår fick vi dock stryk, en jädrigt onödig förlust. Täby spelade som krattor, å vi var väl antagligen ännu mera krattor. Spelade iaf sista perioden igår,, idag spelade jag hela matchen. Men skjut mej gärna !!
Men som de säger; Imorgon är en annan dag !!

Jobbet som vanligt imorn. På tisdag är det däremot friluftsdag med tvåorna. Kan nog bli lite kul. Dock en hel del att fixa imorn för mej å G. Föräldramöte på torsdag också. Samma dag som min systers födelsedag. Kommer bli en 2grattis-i-efterskott-gratulation-och-presentutdelning" till henne. Nästa helg ska ju spenderas i en buss. Mellan matcherna mot Dalen och Kais. Umeå,, I Love It.

Nu ska jag lägga mej och sova bort min alldeles för negativa och deprimerande sinnesstämning.
Imorn är jag mej själv igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback