för sent...


Kanske ska jag inte skylta med att jag är vaken så sent på en fredag kväll !? Jo, på fredagar får man vara vaken lite längre, det har mamma sagt, men inte när man har två matcher under helgen.

Å jo, det blev träningsvärk i magen av Core Boll. Sitter i lite än minsann. =) Bra skit.

Idag efter jobbet har jag mestadels latat mej, men jag har även städat - vilket var på tiden. Fick äntligen tummen ur,, å nu känns det underbart. Rent å snyggt i lilla råtthålet.
Lortis har varit här också. Vi har mysit till det med "Mamma Mia", taccos å glass. Mumma mumma.

Tankarna snurrar,,
Dock är jag väl medveten om att jag måste koppla bort allt nu, borsta gaddarna, skölja ur skurhinken, tömma i mer mat till katta mi å krypa ner i min säng.

Imorn är jag back !! Vi ses i CAM 13.30 !!

GONATT

Kommentarer
Postat av: Linsa

dra med mej på core boll nästa gång..de där med träningvärk i magen låter skönt tycker jag :)

2008-11-08 @ 09:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback