inte snabb


Jag måste nog erkänna att jag inte är så snabb när det handlar om att göra sig i ordning. Å jag är heller inte så snabb upp ur sängen när jag vet att jag är ledig,, inte annars heller iofs. Skulle ju ha tagit en inlines tur idag - övningskörning med de nya. Men så blev det ej... Jag får ta en tur med far på fredag ist, när jag är i Munket.

Men jag har iaf städat här hemma idag. Å invigt nya kolsyremaskinen. Å strax ska jag ner till tvättstugan, men det blir nog inte så många maskiner idag då jag ska på stan en sväng. Å ikväll blir det nog sommarplaza premiären. Om vi kommer in,, fast vi kommer nog knappt komma ut !! (",) Men lungt får det bli. Milen på träningen imorn minsann. puh

Igår var det värsta rysskriget på Haga Ballen. Håkis å jag skulle efter träningen, i lugn å ro, köpa lite kvällsmat. Men där var det livat vill jag lova. Ryssarna skulle sno köttfärs men blev vansinniga när de blev påkomna med ett bigpak i väskan. Galet folk.

Varje gång det ringer tror jag att det är från jobbet... Uj, låt mej få det !! Det skulle va så himla underbart. 

Yes, då blir det att styra upp sig själv nu.
Ha en bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback