Jobb - på riktigt !?


Det var ett bra tag sen jag gick upp så tidigt på morgon, å var så trött, att jag genast började längta efter kvällen och att få gå å lägga mig igen... Så kände jag i morse när jag skulle göra första dagen på posten. Men trots min morgontrötthet så gick det bra. Men ni kan lita på att jag var blöt som en katt heeela dagen,, så imorn är det min tur att ha elbilen.

Jobbig träning ikväll också. Usch,, Mina ben är inte gjorda för backträning. Hellre intervaller. Eller chips. (",) Räknar med träningsvärk när jag ska kuta i alla trappor imorn... baah.

Jo, allt ordnade nog upp sig minsann. Jag har fått jobb. Idag fick jag anställningsbeviset som ska fyllas i. Ah, det kunde nog faktiskt ändå inte bli så himla mycke bättre än det här. Så jag är nöjd,, mycket.

Helgen som var spenderades i Munket. Grillkväll på fredag å dop å dragspelsstämman på lördag. 160 spänn, in i öltältet en timme, sen hem. Men det var helt okej,, Träffade folk som man inte sett på ett tag. Å jag blev "kär" i en gammal kärlek. Som jag inte sett på evigheter känns det som, men ändå kändes det som det på något sätt var som det var då...? Konstigt. Men som sagt,, kul var det.

Lorten fyllde år i lördas. GRATTIS i efterskott mitt äggskal. Imorn ska vi kanske fira henne lite efter träningen minsann,, Men på lördag, då blir det riktigt kalas. (",)
Rix FM festivalen i Kstad på onsdag sägs det !? Det kan man ju kolla på.

Ja, nu blir det faktiskt sova.
Låt det vara uppehåll imorn.
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback