Bevara brevbärarna


Jag skulle lätt kunna säga att jag älskar den svenska sommaren när den är så här !! Åh jo, den är så fiin. Det enda som jag inte gillar vidare värst då, det är att man måste jobba... Jobba å jobba. Men detta är sista veckan på posten. Ever skulle jag nog säga.
Å just nu är jag lite ledsen,, Håkis, Lorten å Mulle har åkt mot Västkusten... Å jag är INTE med. Buhu.

Nej, själv ska jag springa 5an på tid på Skutberget ikväll,, i hettan. Det kan inte vara bra på nåt sätt. Därför kom jag med ett bra förslag, tyckte jag själv, å det är vattengympa. Vem slår inte ett slag för vattengympa i denna värmen ?!

Mat å HM-katalog på balle.

"Bevara brevbärarna - Säg NEJ TACK till reklam."

Tjippåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback