så himla ledig


Idag har jag inte slitit ont direkt. Låg i sängen längre än någonsin, gick på stan en ultra snabb vända, sen hem å intog soffläge. Föör mycke folk på stan + att jag fick hostanfall så det kändes helt rätt att gå hem. Rean är då alltid överskattad. Fast hade jag varit själv på stan kanske man hade kunnat hitta nåt. Inte för att jag var ute efter något speciellt... Eller jo, ett par strumpbyxor. Men självklart var de väl slut... Skräll. Ungefär som på IKEA. Där är allt man skall ha slut. Mattor, hissgardiner å allt...

Febern är förresten borta, men inte snuvan å hostan. Nästan ännu mer tätt i näsan nu...

Känns konstigt att vara såhär "himla" ledig. Inte nåt man måste göra liksom. Kan va vaken länge, kan sova länge, träna när man vill... Trevligt.

Slog på stort och möblerade om i köket igår kväll. Å ni som varit hos mej undrar självklart då hur jag gått till väga, och om jag bara bytt plats på knivarna och gafflarna(som mitt kära ägg så positivt frågade=) !? Nä, jag har faktiskt bytt plats på micron och driskstället. Å det blev minsann mer yta på de små bänkarna. Får plats med både mixern och wassermaxx;en =)

Nej, nu ska jag gå upp på vinden med lite grejer minsann. Sen ska jag spåna efter bra nyårs-efterrätter. Har ni några tips på goda efterrätter det så var inte blyga att höra av er =)

Tjippåhej 

Kommentarer
Postat av: sofia

hej gumman! skönt att febern släppt. men du en fika måste vi hinna med snart...eller? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback