det är över nu...


Då var Waltherskampen över. Känns bra känns bra. Är ganska nöjd med dagen då allt flöt på bra faktiskt. Dock hade lite mer tid inte varit fel, men det är svårt att "fixa" tid faktiskt. Inte ens jag klarar det. =)
Vill tacka alla som ställde upp idag. Speciellt de snälla domarna.. å elever och lärare i sekretariatet. Och självklart vill jag tala om för mina innebandyspelande elever att jag är mycket stolt över er !! Ni var jätteduktiga idag, både pojkar och flickor.  Ni spelar helt rätt innebandy,, inte fjant å klageri. Fortsätt så.

Imorn är det dags för luciatåg i skolan också. Haha. Kommer bli en "fin" upplevelse för de elever som skall titta och lyssna. Man kan ju iaf hoppas att jag lyckas ta mej upp i tid så jag hinner vara med i tåget. Har otroligt svårt med väckarklockor,, Vi lyssnar inte på varandra skulle man kunna säga.

Snart är det jul. Ska bli härligt med lite lov minsann. =)
Å då blir det många dagar med mosters lilla råtta. Hoppas snön också finns på plats. Bilderna är från förra helgen i Munket.

     

GonattGonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback