trotsar regnet


Jag är ganska lett på mina ny mobil faktiskt. Blir tyst flera ggr/minut när jag pratar med nån, mms, gprs å gps kommer inte igång, den är seg som ett snöre ibland... Ah, jag borde lämna i den,, Och ska göra det. Varför ska teknik alltid krångla ?

Idag har jag hängt med mina päron å min farbror å hans fru. Lunch på stan å lite shopping. För mammas pengar... Fast det skrivs upp i min "lånebok". Snälla,, ge mej lönen nu !!

Å regnet det bara öser ner. Trevligare kunde det vara ute faktiskt. Men men, det är ju denna vecka Karin Hallberg har "semester". Men jag trotsar regnet å åker till sommarstugan ikväll. Å imorn efter träningen ska vi hem till Munket en sväng. Snosa med mosters lilla råtta, som skall bli stor å börja på dagis. Uj,, scary. Tar de verkligen bra hand om henne där ?


Sista sommarplaza på onsdag ??

Nu ska jag hoppa i träningsskorna å dra ut i regnet igen. Om vi ändå kunde ha kört inne idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback