seg seg seg söndag


Halvvakna, eller snarare halvsovande, sitter Lorten å jag i soffan å väntar på att kladdkakan skall svalna lite så vi kan åka å överraska det tredje ägget. Som av någon anledning varit trött idag !? hehe.
En trevlig kväll igår, på förfest, BMB å stanhäng. Så idag var jag värd sovmorgon...

Idag har det inte varit många knop på stinsgatan minsann. Sängen var min vän ända fram till lunchtid. Då skulle det städas. Men men,, finns det annat att göra, som att t.ex. sitta å inte göra nåt, så hinner man faktiskt inte städa. Men imorn, då ska jag städa. Imorn ska jag även göra lite annat nyttigt; låna böcker, skriva ut kursplaner å betygskriterier, läroplaner m.m. För nästa vecka, då är det allvar. Joho, Karin börjar på sitt allra första riktiga jobb !! Spännande spännande. Ser verkligen fram emot det. Men det är mycket som skall styras innan det... Det är kommande vecka till för.

Jo, nu har jag bestämt mej för att ta tag i armbandsgörandet. Så kanske kommer lite grejs inhandlas imorn också.

Mycke träning kommande vecka också. Det är bra.

Tjippåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback