ny skola, gammal mjölk


Efter tre dagar på jobbet... Nytt skrivbord, ny stol, ny lampa, ny papperskorg, ny hurts, ny arbetsdator... m.m.  Allt är nytt, å jag är ny. Känns riktigt härligt att få börja jobba på en så ny skola, man får vara med å fixa så mycket. Å mycket finns kvar att fixa. En massa planering bl.a. Jobb jobb. Men det är trevligt jobb. Å massa bra å trevliga kollegor. Hoppas bara ungarna som kommer nästa vecka är lika trevliga som vi är (",)

Annars sitter förkylningen kvar i kroppen än. Men trots lite hosta som inte riktigt vill släppa så känner jag mej helt okej idag. Så imorn blir det 100 % på träningen igen. Jag får ju inte tappa för mycket ni vet.

Pinnade hem från jobbet strax efter 16 idag för jag var ju säker på att jag hade tvättid. Å eftersom jag hade samlat på mej en hel del tvätt så kändes det som det var läge för tvättstuga. Men oops, det var visst igår jag hade bokat in mej.. Smart Karin. Å ingen ny ledig tvättid som passade mej förns på söndag. Å vem vill tvätta på en söndag ?? Söndagar är till för annat.

Å jo, jag längtar fortfarande tills lönen kommer in på kontot. Inte för att jag skall spendera pengarna på nåt specielt, utan bara för att jag längtar efter att slippa dricka gammal mjölk...
 
tjippåhej

Kommentarer
Postat av: Sofia

najs. hur känns det på nya jobbet?? mycket att göra?? vi MÅSTE försöka ses snart. puss å kram

Postat av: sofia

hej! jag brjade i onsdags och det känns fantastiskt. jag tror att detta läsår kommer bli toppen. men nån helg när jag är hemma måste vi försöka att ses. om det så bara är för en fika. martin sa att han såg dig härom dagen, men han kände inte igen dig först sa han. hur går det för dig? puss

2008-08-17 @ 13:52:58
URL: http://sofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vilken tur du hade med "ungarna" , elr hur? ;D innebandy-gruppen är ju elit ;D

2008-09-11 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback