bra helg


Tillbaka i stan å mitt lilla krypin efter en riktigt fin helg i Munket. Både vädermässigt å socialt. Min familj är den bästa !!
Städning var prio ett när jag kom hem till lyan,, å jo, det började bra med att jag plockade undan en massa, men sen stod soffan ivägen så jag ramlande ner i den... Oops. Kanske hinner jag ta fram dammsugaren å moppen imorn efter jobbet !? Men först ska jag till Blomsterlandet å inhandla blommor till arbetsrummet å nya till mitt hem. Sa något nåt om löning !? 

Nu kom lill-Lorten. Vi ska hyra film å köpa nåt gått å gå vidare mot Pernilla. Myskväll blir.

Imorn drar det igång på riktigt. Två lugna dagar med eleverna förra veckan, men imorn drar lektionerna igång. Blir kul.

pösshej

Kommentarer
Postat av: Adde

Tja :) adda mig på msn så kan vi prata innebandy :) [email protected] :)

2008-08-25 @ 12:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback