vit helg = mjölkdrinkar !?


Okej, nu fick jag visst en tangent i handen ? Skift !! Å den använder man ju aldriiig. Hur lyckades jag !? Men den stora frågan är; hur lyckas jag få fast den igen ?! Det får bli en fredagsuppgift.

Jag har nog hoppat i form lite nu. Träningen idag var riktigt jobbig. Gött gött. Här om dagen kom jag tydligen på en jättebra ideé,, att jag ska ta med mej mina elever ut på lite barmarksträning t möran. Lite distanslöpning å lite intervaller i skogen kanske !? Jodå, jag har planer.

Några bilder från Fias kalas i lördas kanske;

     

Så denna helg skulle bli vit. Men då kom vi på en ganska smart grej; Har man en vit helg så innebär det väl att man bara får dricka mjölkdrinkar !? Så det kan det nog bli några på lördag. (",) Imorn hoppas vi på fredagsmys.

Sova sova sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback