surkärring !?


Jag är riktigt trött på de som bor ovanför mej,, Nästan läskigt trött. De tror de är ensamma i detta hus. Sugen på att säga till dom att lugna sig en aning,, men jag har blivit varnad för att de lätt kan se mej som en surkärring då !? Men det känns faktiskt som jag inte skulle bry mej det minsta om det. Är man surkärring så är man. Ett klagobrev undertecknat "grannarna" låter som en bra idé som jag nog ska ta fasta på !!

Ny i håret är jag igen också. Nu är det lila vill jag lova !! (",) Tack min älskade Penniz.

Idag har jag tränat 2 ggr !! Oj vad jag är dukitg minsann,, Tycker ni borde veta det. Imorn blir det simning på möran å ibträning på kvällen. Ska bli spännande att se vilka som dyker upp då !?

Gonatt // Den sura grannkärringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback