ny istid !?


Är vi påväg mot en ny istid tro !? Jag tror minsann att det kan vara så,, För vart är sommaren, solen och värmen ?? Det har vä iofs varit okej väder i 2 dagar... Men inte som det ska vara i juli.
Jag måste ha ärvt denna besatthet av väder från min far och hans bror. haha

Fy farao vad jag drömmer alltså. Det gör väl alla iofs,, men jag kommer ihåg precis alla drömmar. Å alla drömmar verkar vara lika sjuka !? Hmn. Why ?!

Nu har jag varit i Munket sen i tisdas. Lite ledighet minsann. Men idag bär det av tillbaka till Kstad. Jobbar imorn å 6 dagar framåt. Å det är inga korta dagar jag har framför mej precis,, Men det är pengar. Det är ju så.
Jag har iaf gosat med Elin och Juni en hel del nu och hoppas jag klarar mej någon dag... Tveksamt, men det är väl bara att bita ihop.
Den tredje jag gärna myser med har varit borta hela veckan, men idag kommer han hem !!

Ja, det var väl allt för nu skulle jag tro.
Junis klor skall klippas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback