cheez cruncherz - är gôtt


Risk för lite "tycka-synd-om-mej-själv-blogg" idag. Inte bra. Det är inte sååå himla synd om mej, förutom att alla mina kära vänner har viktigare saker för sig än att umgås med mej idag. Hade räknat med myskväll ikväll, då jag för en gångs skull kom hem innan 21, men så blev inte fallet. Eller jo, jag får väl köra myskväll med mej själv. Måla tånnaglarna, fixa lite musik till mp3;n inför resan, kolla om jag ska beställa nåt i taxfree-katalogen och kanske från HM, äta kycklingsallad, Cheez Cruncherz och godis(som inte alls är GÔTT!!), läsa Hänt Extra, ta en lååång dusch... Ja, mer hinns kanske inte med eftersom klockan ringer 05.55 till morronen. Lite sömn behöver jag också känner jag.

Jag har förresten fått en extra jobbvecka i september. Å sen måste jag kolla om jag kan följa med "damerna" på jobbet till Åland framöver. Vore najs,, men innebandyn kommer garanterat krocka med det... Vad krockar inte innebandyn med !? 
Idag på jobbet kom jag, och andra, underfund med att jag INTE kan bli sekreterare... haha. "Hejja,, ring till.... Öh,, Öh.. Vad heter han ?? Fredrik kanske. Inte !? Okej, Anderas då ! Testa å ring till Fredrik eller Anderas. Vilka det nu kan vara !?" haha
Idag var jag nog lite disträäää.

Jag å mina bruds på Gessle förra helgen.
 
image37


Juni smyger.

image38


Elin äter gröööt.

image39


Jag börjar nog med en lååång dusch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback