Plötsligt händer det !?

Börjar med att boosta mej själv - bra Karin, du har cyklat till å från skolan alla dagar denna vecka !! Helt plötsligt har jag, återigen, insett att det härligt att cykla. Inte cyklat direkt mycke de senaste åren, å speciellt inte i Oslo, men jag kan fortfarande !!

Å plötsligt så händer det ! Inte med trisslotterna dock, utan på kungsportsplatsen. Kvinna i string, bh å pumps "kläcks" ur några plastsäckar å börjar "stämpla" sig själv på kroppen med en streckkordsstämpel. Alla kläder ryker å sen börjar hon tejpa på sej massa sidor ur en tidning... Vad som sen hände vet jag inte. Det gick inte fort, å det kan inte ha varit konst, men konstigt var det !! Vill ni veta vad som hände mer så fråga nån taxichaufför eller nån kostymnisse på stan. De har säkert koll =) Tokigt !

Fortfarande lika underbart väder, å jag hade inte gråtit över en ledig fredag imorn. Men det blir hopp i form å iväg till salongen för jobb. Regn på lördag säger de, men jag vägrar !!!! Solig å varm helg är min önskan !!

Unnat mej några riktigt trevliga samtal ikväll. Bl.a. till lilla fina vackra Maria Lövgren. Vilken tjej alltså, vilken energi å glädje hon sprider. Å till råga på allt så ska hon gifta sig på lördag, så alla lyckoönskningar går till henne å hennes blivande man !! ;-)

Gonatt från S:t Sigfridsgatan till alla mina älsklingar där ute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback