"körkort" i kam å sax :-)

Trötta dagar... Trötta nätter... Trött kropp... Trött hjärna !! I söndags gick äntligen delprovet av stapeln, å ja ja JAAAAA, jag klarade det !! Halva gesällprovet avklarat, å ett snäpp upp i lärlingslön. Det gick faktiskt riktigt smärtfritt, trots att vi var där från 7.30 till 19 utan att få tid till lunch. Men nu är det gjort, å massa spänningar släppte. Dock har vi tydligen en massa prov kvar på skolan också !? Ryktet går, men ingen lärare vill berätta det för oss alla !? Tröttsamt känner jag...

Jag väntar på bättre väder. Sol, värme å sommar tack. Är så trött på att bli blöt å kall nu... En resa utomlands hade faktiskt inte suttit alls fel nu.

Det var allt jag orkade för idag !! Tjippåhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback