Birgergoss

Så underbart med en helledig dag idag. Skulle unna mej själv en rejäl sovmorgon, men runt 7 slog jag upp ögonen å orkade bara sova en halvtimme till innan jag masade mej upp vid 10-snåret.

Efter delprovet i söndas har jag känt mej lite extra trött, å som en räkning med posten kom förkylningen jag visste var på g. Brukar bli så när spänningar släpper... Men denna vecka har hittills varit lite för mycke känner jag, så nu hoppas jag på en lugn, trevlig å mysig fortsättning på veckan.

Birger har varit här å gossat med mej några timmar. Det var som om han visste att jag behövde det. Trevlig kille alltså ;-) Men nu ska jag prova nåt nytt med naglarna, senare ska jag slinga Jullan i håret å sen får vi se... Lugnt iaf,, jättelugnt. Imorn ska jag jobba på salongen igen, å då funderar jag att skryta lite med mitt delprovsresultat ;-)

Idag firar ju Norge sin dag också !! Så grattis till er.

Birger, med sitt fina lilla nylle, avslutar dagens blogginlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback