Massa solar i mitt liv

Vädret har varit grått hela helgen, men vem bryr sig när man bara umgåtts med solar !? ;-) Håkis, Lorten, Jempa, Rongedal, Carro P, Jullan... Ah, alla är de guld värda för mej.

Pixbo fick tyvärr stryk i den andra kvartsfinalen i fredags, men om mindre än 25 min är det dags för tredje kvarten. Håller alla tummar jag har, å med vinst idag räknar jag med ett avgörande hemma på fredag. Jobba jobba !!
Karlstad herr var här å spelade seriefinal mot Lindås igår, å man vann med klara 8-2 vilket gör att de är klara för Svenska Superligan !! Glädjen och lyckan alla utbrast i efter matchen var så härlig, och jag glädjs med dom !! Grattis. 2 Kstad IBFlag i högsta serien inför nästa säsong. Hoppas klubben lyckas.

Lediga från skolan måndag och tisdag. Inge fel alls, men jag gillar faktiskt skolan. Dock ska jag iväg på en spännande grej imorn... Vi får se vad som händer och hur det går :-) Jag återkommer såklart med lite detaljer.

Nu ska jag fortsätta lata mej en söndag som denna !! Tjippåhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback