Har du glömt mej ?


Se här, nu bloggar jag helt plötsligt från en dator. Å något jag redan funderat över är ju om det inte går att kommentera mina inlägg när de kommer från mobilen !? Så hjälp mej gärna å kommentera detta inlägg så jag vet om det är sant eller falskt =)

Idag är det en fixardag. Har ringt till olika jobbställen, kollat upp om den nedrans selvangivelsen från Norge, ringt till mitt gamla jobb å bett om tjänstgöringsintyg så jag kan beställa lärarlegitimation, å sökt fler jobb. Blir dock heltokig på datorn som ibland vägrar att öppna mina worddokument. Lite jobbigt eftersom jag har mitt nyaste CV å personligabrev på min hårddisk... Å jag får inte upp det helt enkelt, så kan inte rätta till det. Vad är felet ? Datorn kallar att han inte får kontakt med word när jag klickar upp det. Illa illa.

Jullan åker till USA imorn, å jag hade gärna sett mej själv på flyget bredvid henne. Men jag ska också till New York, en vacker dag !! Tror min helg å kommande vecka kan bli riktigt bra ändå. Bio å mys med brudarna ikväll, å imorn ännu mera mys... Sen drar jag till Munket på tisdag kväll redan för att fira påsk med de med blodsband. Katten ingår där också. Å jag ska snosa massa på mina barn. Hemskt att jag inte träffat Nils på snart 3 månader. Lilla killen har nog glömt bort sin moster nu, men efter påsk kommer han aldrig glömma mej !!! <3

Nej, jag ska fortsätta fjäska för word, för nu fann jag världens bästa jobb att söka !!!!!
puuuuuss


Kommentarer
Postat av: Sis

Japp, nu går det att kommentera! :-)

2012-03-31 @ 08:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback