Vad gör jag nu ?

Denna fredag drar jag slutsatsen - ALDRIG tuuuuuur !! Gått lite segt det sista med saker och ting, å jag tycker verkligen att det snart måste vara MIN tur. Men jag biter ihop å fortsätter.

Lusattack på praktikplatsen i eftermiddag... Hjärnan bestämmer att det kliar rejält på mej också, men som tur var så var det inte min kund, så jag kan nog va lugn...!?

Tackar Gud för skatteåterbäringen som dök in på mitt konto igår som en räddande ängel !! Yes, jag kommer kunna betala mina räkningar denna månad också. Men sen, vad händer ? Vad gör jag ? Hur gör jag ? Vart bor jag ? Avgörandetsdag närmar sig... Å jag känner mej ganska matt !!

Gött fredagsmys önskar jag iaf er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback