EM börjar på riktigt !!

Ny vecka, vilket betyder näst sista veckan i skolan. Sista dagen i salongen idag, å återstående dagar består i stort sett av prov, prov å lite prov. Det enda provet jag kan känna mej lite spänd inför det är det skriftliga. Men jag klarade ju delprovet, så jag hoppas klara detta också. Men på onsdag ska ni hålla tummarna för det iaf !!
10 år sedan jag tog studenten, och man kan nästan säga att jag gör de nu snart igen. Å kanske blir det aldrig mera skola efter detta !?

Jobb jobb jobb. Det snurrar i mitt huvud !! Idag har jag iaf fått lite karameller att suga på, å det tackar jag för. Efter denna vecka måste jag veta vad som händer !?

Nej, nu beger jag mej till TVn. Idag drar EM igång på riktigt !!!! Ska bli grymt härligt att få hejja på Sverige sen. Å jag räknar verkligen med vinst,, annars kan det bli tufft tror jag. Men som sagt - vinst idag så ser det ljust ut !!

Hejja hejja !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback