nytt jobb, ny lägenhet - nytt liv ?

Nu har det gått snart en månad sen sista uppdateringen, å jag ber om ursäkt för det. Dock har inte bloggappen funkat på bra länge, å jag har ju ingen dator. Men nu är jag på St Sigfridsgatan så då passar jag på att surfa runt å se STORA bilder å sånt för en gångs skull. Men all cred till iPhone ändå...

Senaste månaden har varit händelserik, å jag har nog inte en enda gång hunnit stanna upp för att andas in lite luft, reflektera å bara vara. Nytt jobb å ny lägenhet !! Allt börjar sätta sej lite bättre nu, men tankarna surrar runt i bakhuvudet nånstans...

Livet är bra konstigt. Besvikelse å lycka går om vartannat dagligen, å det är väl så det ska va kanske.

Men nu ska jag börja packa ihop mej själv å bussa hem till Majorna med alldeles för mycke grejer...
Å sommaren !? Nej, den kom aldrig i år. Det blev höst direkt !! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback