Undanflykter leder ingen vart !!

Det sprutar fortfarande inte kommentarer efter mina blogginlägg... Men jag får väl acceptera att det inte är några "skrivare" som läser min blogg.

Nu ligger jag på golvet i mitt rum. Lite halvt utslagen, men ändå ganska pigg tror jag. Imorse kändes det dock som 28 svåra år, å det var även segt idag på skolan. Sen satte jag mej på spårvagnen mot rehabträningen. Letade efter bra anledningar att inte behöva köra så hårt idag. Men det slutade med att jag körde hårdare än någonsin så svetten rann, å får jag inte träningsvärk efter detta så ska jag aldrig mer träna ! Å sen gick jag hem från träningen också. Pluspoäng till mej kan jag nog tycka. Å undanflykter ger en inte muskler, bättre kondition å en friskare kropp.

Tänkte tvätta lite ikväll, men då var maskinen upptagen när jag kom hem, vilket gör att torkstället också kommer vara fullt sen... Det får bli imorn ist då.

Tidig läggning för Karin ikväll tror jag minsann... Men vad är det egentligen för nåt på TV ikväll ? Just ja, idrottsgalan. Tack å hej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback