Nya Karin

Yes, lite ny har jag blivit denna vecka iaf ;-) Ny färg i håret, å lite kortare frill. Sen har jag även fått mina nya brillor. Lite chockartat kändes det när jag hämtade dom... Tänkte protestera å säga att jag minsann inte beställt dessa,, men jag börjar vänja mej sakta men säkert. Å alla söta människor omkring säger att de passar mej bra =) Sen är jag även lite lyckligare,, fast samtidigt ganska vimsig... Vad händer egentligen med livet liksom !? Vilken väg är den rätta vägen !?

Nu ligger jag på sänglocket å slappar lite en snabbis. Ska strax klippa Inga-Lill. Färgade henne på salongen igår, å hon blev skitsnygg. Sen ska jag faktiskt se till att få ordning i mitt rum. Idag finns inga undanflykter !!!!

Imorn är det fredag, å det gillas. Ska börja dagen med sjukgymnast å gym, sen fixa lite grejer å sen blir det bio på kvällen. Kan bli bra ;-) På lördan har vi kalas här i huset då Jullan fyller år imorn å I-L fyllde här om dagen.

Nej, börja plocka nu !!! Tjoppåtjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback