Nya brillor på G !!

Å så var det lördag igen. Första lördagen i Gbg år 2012, för mej alltså. Lorten vill ha hjälp med golvläggning idag, så det ska vi dra igång med om 1 h kanske. Jag kan dock inte stå på knät än, men jag hoppas kunna vara till nån nytta ändå !! Har förresten varit riktigt stel i knät de två sista dagarna, å börjar bli trött på det. Rehab hos sjukgymnast på måndag igen.

Igår var det statstur. Å jag har nu beställt ett par nya brillor ;-) 999 kr på smarteyes. Hur jäkla billigt är inte det då !? Såg en modell framför mej som jag ville ha, men det gick nog ett steg längre ändå... ;-) Bromölla, Lorten å damen där visste vilka jag skulle ha, så jag hade ingen talan. Hehe. Nu längtar jag massa efter att de ska bli klara för uthämtning. Å sen kommer ni få se =)

Uppsättningar på skolan hela veckan. Har varit riktigt kul. Å vi har varit riktigt duktiga!! Igår fyllde I-L år också. Så vi hade riktigt mys här hemma igår kväll, med riktigt god mat å vin :-)
Nej, nu blir det hopp upp ur sängen. Ha en fin lördag alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback